Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Hirdetés és pszichológia képes leírás - Hirdetés.tlap.hu
részletek »

Hirdetés és pszichológia - Hirdetés.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: hirdetes.tlap.hu » Hirdetés és pszichológia
Keresés
Találatok száma - 4 db
A reklámok pszichológiája

A reklámok pszichológiája

A reklám eredeti, latin jelentése szerint hangos kiáltás, magyar megfelelője, a hirdetés pedig a hír szóval van kapcsolatban. A reklám célja a figyelem felkeltése, az árucikk bemutatása. Az írásbeliség elterjedése előtt a 'reklámok' készítői szóban, vagy a valódi, postások által terjesztett hírlevelekben igyekeztek tájékoztatni a fogyasztót. A tömegcikkeket előállító gyáripar és a hatékony reklám azonban gyorsan, egymás hátán növekedett nagyra, kihasználva az írni és olvasni tudás terjedését. A reklám a tisztességes verseny tartozéka, de csak akkor, ha a hirdetők betartanak bizonyos etikai szabályokat, vagyis elsősorban nem becsapni igyekeznek a vásárlót, és nem törekednek rá, hogy megkerüljék az akaratát.

A színek pszichológiája

A színek pszichológiája

A szín fontos eleme életünknek. Az idők kezdete óta a természet része, mégis még mindig elbűvöl minket a titokzatos jelenség eme tárgya. Saját személyiségünk tükröződhet vissza színválasztásunkból. A színeket arra használjuk, hogy kifejezze érzéseinket, vizuálisan kommunikáljunk, hogy szimbolizálja elképzeléseinket és reprezentálja kultúránkat.

A vásárlás pszichológiája

A vásárlás pszichológiája

A fogyasztókat vonzza az áruházakban található tömeg, de nem valószínű, hogy a zsúfolt helyeken venni is fognak valamit - állítja a Journal of Consumer Research legújabb számában megjelent tanulmány. A szerzők, Sam K. Hui (New York Egyetem), Eric T. Bradlow, és Peter S. Fader (mindketten a Pennsylvania Egyetemről) a Pathtracker nevű elektromos készülék adatait elemezték, melyet a bevásárlókocsi aljára erősítettek. A szerkezet öt másodpercenként rögzítette a vásárló útvonalát. Az adatok az Egyesült Államok keleti részének egy nagy bevásárlóközpontjából származtak. Az adatok szerint bár a fogyasztókat vonzza a tömeg, nem valószínű, hogy ilyenkor vásárolni is fognak. A kutatók azt is felfedezték, hogy minél több időt töltenek egy üzletben az emberek, annál céltudatosabbak lesznek. 'Ahogy a fogyasztók egyre több időt töltenek az áruházban, egyre inkább nyomasztja őket ez a tény. Ehhez úgy alkalmazkodnak, hogy megváltoztatják a vásárlási szokásaikat: kevesebbet nézelődnek, ehelyett inkább olyan üzletrészeket keresnek fel, melyben megtalálják a vásárolni kívánt cikkeket' - írták a szerzők. A kutatók megerősítették a korábbi feltételezéseket, hogy egy 'hasznos' termék vásárlása után (mint például egészséges étel) valószínűbb, hogy vesznek valamit a 'haszontalan' kategóriából is (egészségtelen rágcsálnivaló).

vállalkozás kereső

vállalkozás kereső

A gyors és sikeres üzlet a Roboform és a pillanat műve! A Roboform Kft. reklámtevékenységgel, hirdetésszervezéssel foglalkozik. Cégünk egy új reklámlehetőséget kínál Önnek, mely az eddigiektől eltérően, jóval gyorsabban segíti elő a különböző partnerek jövőbeni, sikeres együttműködését. A Roboform-reklám úgy magánszemélyeknek, mint kis-,közép- és nagyvállalkozásoknak kínálja szolgáltatását. Célunk a gyors, sikeres és hosszútávú együttműködés kialakítása, meglévő és leendő partnereink között. Kínálatunk nem csupán reklám. Állandó és mindig elérhető közvetítői szerepet kívánunk vállalni. Egy éjjel-nappal hívható ingyenes zöldszám segítségével kívánjuk ezt a szerepet betölteni. Az ingyenesen hívható szám lehetővé teszi hogy bárki, bármikor, bármely mobilszolgáltatóról kapcsolatot létesítsen velünk és általunk tájékoztatást kapjon az elérni kívánt szolgáltatásról, különböző vállalkozások profiljáról, tevékenységéről. Az adatbázisban szereplő vállalkozások, szolgáltatások közvetítése az ország egész területére vonatkoznak. A Roboform a nap 24 órájában áll az Önök rendelkezésére.

Tuti menü